Luk

Login på min side

Luk
Mobil abonnement
Pakker
Familie
Børn
Basic
Senior
Fastnet
Talepakker
Mobilt Bredbånd
Mobilt Bredbånd i DK
Mobilt Bredbånd i EU
Simkort til udstyr
MMS
SMS
Data
Tale
Ny Mobil

FAQ: Mobil reparation

« Tilbage

Hvor sender jeg min mobil til reparation?

Har du købt en telefon gennem vores afdragsordning, som skal til reparation, skal du gøre følgende:

1. Find telefonens imei nummer
Du finder det ved at taste følgende kode på mobilen: *#06#

2. Find det købsbevis, der fulgte med telefonen.
Det skal medsendes ind til reparationsværkstedet, da det er telefonens garantibevis.

3. Tag en sikkerhedskopi af telefonens indhold og gem det du gerne vil have adgang til senere. Reparationsværkstedet nulstiller telefonen.
Hvis du har en iPhone, skal du huske at slå funktionen "Find min iPhone" FRA ellers kan reparationsværkstedet ikke håndtere din telefon.

4. Opret din reparation hos MOBYLIFE

5. Tag dit simkort og evt. hukommelsekort ud af telefonen inden du sender den til Mobylife.

 

VIGTIG: Hvis din nye telefon går i stykker inden for de første 14 dage, skal du med det samme oprette en DOA sag hos MOBYLIFE.
Oprettes den efter de første 14 dage håndteres reparationen som en alm. reparationssag og ikke DOA sag.

 

 

Følg Greentel på Facebook