Nem, hurtig og sikker mobilabonnementsløsning for faste værger
Opret et Greentel mobilabonnement til dine klienter.
Med Greentel får du en enkel og praktisk løsning, der gør administrationen nemmere og mere overskuelig.

Vælg den mobilpakke, der passer til din klients forbrug:

/md.

/md.

/md.

/md.

/md.

/md.

/md.

/md.
Oprettelse:
Værge opretter abonnementet på denne side eller via telefon 44 10 10 10
- uden brug af MitID.
Vælg det ønskede abonnement og læg i kurv
Step 1
• Indtast klientens navn og CPR nummer
• Indtast værges mail og kontaktnummer. Al korrespondance går til værgen
Step 2
• Vælg, om der ønskes nyt nummer eller om det eksisterende nummer skal flyttes til Greentel
• Vælg, om nummeret må vises på 118.dk, krak m.m.
Step 3
• Vælg betalingsservice og indtast klientens betalingsservice oplysninger
Step 4
• Hvis der under oprettelsen er valgt, at nummeret skal flyttes til Greentel, skal der nu indtastes klientens simkortnummer.
Simkortnummeret starter med 8945 og findes på selvbetjeningen, ved den operatør, hvor klienten er kunde.
Har klienten en iPhone, findes simkortnummeret i indstillinger - generelt - OM - ICC ID• Vælg hvilken dag nummeret skal flyttes. Man kan flytte et nummer fra dag til dag, men man skal stadig betale ved den gamle teleoperatør indtil bindingsperioden er overstået.
Der sendes simkort til klientens hjemmeadresse
Hvis du en dag ikke længere ønsker abonnementet, kan du til enhver tid opsige det, vi har ingen binding, kun tilfredse kunder
Priserne er inkl. moms
Selvbetjeningen - Mit GreentelKun værge har adgang til selvbetjeningssiden, hvor forbruget kan overvåges og abonnementet kan justeres. Det er gratis at skifte abonnement.
Kun værgen kan flytte nummeret til en anden operatør
Sikkerhedsforanstaltninger:
For at undgå ekstra regninger, er der automatisk spærret for:
- Tilkøb af ekstra data
Hvis alt data i abonnementet bliver opbrugt, bliver der automatisk spærret for dataforbrug og der kan ikke tilkøbes mere.
Værgen modtager en mail, når 80% og 100% af dataforbruget er opbrugt.
- Opkald til udlandet
Det er ikke muligt at ringe til udenlandske numre.
- Overtaskerede tjenester og SMS/MMS
Det er ikke muligt at ringe eller sende SMS/MMS til overtaskerede tjenester som f.eks. konkurrencedeltagelser, billetkøb, spil eller donationer.
- Spærring for 90 numre
Det er ikke muligt at ringe til betalingsnumre
OBS:
- Taletid spærres ikke
Hvis det inkluderede taletid i abonnementet bliver opbrugt, skal abonnementet opgraderes ellers bliver det ekstra taletid takseret til 48 øre/min. frem til den 1. i den kommende måned.
Værgen vil modtage en mail, når 80% og 100% af taletiden er opbrugt.
Der kan vælges abonnement med fri tale for at undgå ekstra forbrug
Hos Greentel har vi ingen prisstigninger
Har du spørgsmål kontakt Line på tlf.: 44 10 10 10 eller LT@greeentel.dk