Luk

Login på min side

Luk
Mobil-abonnement
Pakker
Basic
Talepakker
Familie
Fastnet
Junior
Mobilt bredbånd
Data simkort
MMS
SMS
Data
Tale
Ny mobil

Pratisk info

Kære Tjeep kunder.


Rigtig hjertelig velkommen til Greentel.

Greentel har overtaget Tjeeps kundedatabase og er i fuld gang med at flytte alle Tjeep kunder, der har lyst til Greentel.

 

Den 4/7 er sidste dag Tjeeps systemer fungerer. Det betyder, hvis dit nummer ikke er flyttet til Greentel eller anden operatør senest 5/7, så virker din telefon ikke med hverken indgående eller udgående telefoni fra 5/7-17. Dit nummer lukkes ikke, så du vil kunne flytte det videre til Greentel eller anden operatør, men du vil ikke kunne bruge den før nummeret er flyttet. 

Du har modtaget denne sms, da dit nummer stadig er aktivt på Tjeeps netværk. 

1. Bruger du dit Tjeep simkort i dag? 

  • Har du fået en velkomstmail fra Greentel, så bliver dit nummer flyttet til Greentel 5/7-17.

  • Vi flytter ingen til Greentel, der ikke har accepteret det, så hvis du ikke har modtaget en velkomstmail fra Greentel og ønsker at blive Greentel kunde, så skal du lave en flytning til Greentel. Du kan gøre det let ved at indtaste dit CPR nummer og telefonnummer her https://www.greentel.dk/tp/ og vælge at flytte til Greentel.

  • Har du valgt at flytte til et andet selskab end Greentel?

    Alle Tjeep numre er fritstillet, Tjeep godkender alle flytninger, men simkortnummer skal være korrekt. 

    Vi har informeret alle kunder og Teleoperatører, at alle kunder skal flyttes senest 3/7, så hvis dit nummer ikke er godkendt til flytning endnu, så skal du skynde dig at kontakte din nye operatør.

  • Hvis du har fået af vide, at nummeret flyttes senest 5/7-17, så skal du ikke foretage dig noget.

  • Hvis du ikke har fået af vide, hvilken dato nummeret flytter, så skal du have fat i din nye teleoperatør

  • Hvis du har fået af vide af din nye Teleoperatør, at flytningen er afvist af Tjeep, så skal du kontakte din nye teleoperatør og oplyse dem dit Tjeep   simkortnummer.

2. Bruger du ikke dit Tjeep simkort længere, så skal du se bort fra denne besked.

3. Ønsker du at opsige dit Tjeep nummer, så det bliver lukket helt ned, så indtast CPR nummer og nummer her https://www.greentel.dk/tp/  og vælg opsig.  

Vi er kede af, hvis vi har været nødt til at blokere dit nummer, men vi er nødt til at finde ud af, hvilke Tjeep kunder, der ønsker, at beholde deres nummer. 

Du behøver ikke ringe til os eller sende mail, når du har foretaget et valg, det hele foregår automatisk.

Jeg er kunde på vej til Tjeep:

Vi har fjernet din flytning til Tjeep, så du bliver ved dit gamle teleselskab. Vi vil meget gerne tilbyde dig et Greentel abonnement, du kan let blive oprettet som Greentel kunde, ved at besvare det link, du modtog fredag aften den 30/6-17.
Foretager du dig ikke noget, så bliver du ved den teleoperatør, hvor du er i dag.

Jeg flytter fra Tjeep til et andet selskab:

Har du ikke hørt fra dit nye selskab ang. hvornår dit nummer flytter til dem, så skal du tage kontakt med dit nye selskab. 
Hvis du har fået en flytte dato efter 4/7-17 så skal du kontakte dit nye teleselskab og få dem til at ændre datoen.

Jeg er ved at flytte til et andet selskab men vil hellere være Greentel kunde:

Er du i gang med en flytning til et andet selskab, men hellere vil blive ved Greentel, skal du kontakte det nye selskab og få dem til at annullere flytningen og oprette dig som kunde ved Greentel.


Restsaldo hos Tjeep

Greentel kan desværre ikke hjælpe med udbetaling af restsaldo ved Tjeep. Skriv evt. en mail til info@tjeep.dk


Har du spørgsmål, kan du skrive til support@greentel.dk. Vi besvarer alle henvendelser, så hurtigt vi kan.

 

Hilsen
Alle os fra Greentel

Følg Greentel på Facebook