Vi holder åbent og sender alle simkort og pakker helt hjem til din dør.

FAQ: Mit nummer

Ændre pakke

Du kan ændre din pakke ved at logge ind på 'Mit Greentel' eller kontakte kundeservice på tlf.: 44 10 10 10.

Hemmeligt nummer

Ved at logge ind på 'Mit Greentel' kan du slå funktionen ”hemmeligt nummer” til og fra.
Med ”hemmeligt nummer” vil dit nummer og adresse ikke være tilgængeligt på 118, De Gule Sider og Krak.

Se forbrug

Inde på 'Mit Greentel' kan du hele tiden følge med i dit forbrug og se dine optankninger.

Sæt dit nummer i bero

Husk at opsige dit nummer, hvis du ikke vil bruge det mere, for pakken bliver trukket til hver den 1. i måneden uanset saldo på din mobilkonto.

Skal du ikke bruge dit nummer i en længere periode, så afmeld tale- og tilvalgspakken på 'Mit Greentel'.

Saldo SMS

Få din saldo tilsendt på SMS ved at sende en SMS med teksten SALDO til 50 43 49 51. Inden for 1 min. vil du modtage en SMS retur med din saldo.

Det koster alm. SMS takst at sende og modtage saldo SMS.
Husk at der kan være forsinkelser på takseringer som f.eks. udlandstelefoni og dataforbrug.

 

Bliv Mobilchef

Hos Greentel kan du samle alle familiens numre under et login og vælge, hvem der skal være mobilchef.
Når mobilchefen logger ind på 'Mit Greentel' kan vedkommen administrere alle numre på en gang - der kan både tankes op, ændres pakke, tilføjes services og se forbrug m.m. Mobilchefen kan også vælge om alle numre skal være tilknyttet den samme betaling eller have en særskilt betaling.

Ønsker du at oprette flere numre under dit login, så skal du først logge ind på 'Mit Greentel' inden du opretter et nyt abonnement.

Hvis du allerede er oprettet med flere numre ved Greentel, men ønsker et fælles login, kan du sende en mail til support@greentel.dk, så samler vi numrene på et login.

 

Greentel APP

Følg dit forbrug og ændre dit abonnement hurtigt og nemt fra din mobil med Greentels APP - "Mit Greentel".

Download "Mit Greentel" til både iOS og Android.