Vi holder åbent og sender alle simkort og pakker helt hjem til din dør.

FAQ: Mit abonnement er opbrugt

Mit data er opbrugt

Du får besked på SMS når 80% og 100% af din datapakke er opbrugt - ved ophold udenfor Danmark modtager du kun en SMS ved 100%.
Ved 100% kommer der en stopside frem på din skærm, hvor du har følgende 2 valgmuligheder:

1. Tilkøb en datapakke (kun er gældende i til resten af måneden)
1 GB: 25 kr.2 GB: 39 kr.5 GB: 89 kr.10 GB: 99 kr.
2. Der bliver lukket for dataforbrug resten af måneden

 

3. Bliv forbrugsafregnet til 35 øre/MB og hastigheden bliver sat ned 
Gælder ikke ved mobilabonnementer og mobilt bredbånd 

 

Opbrugt data i Familiepakken
Mobilchefen modtager en e-mail, når datapakken er 80% og 100% opbrugt. Det er mobilchefen, der er betaler for det ekstra forbrug, men på "Mit Greentel" kan Mobilchefen følge med i hver enkel medlems forbrug.

Du kan også gratis opgradere din pakke til en pakke med mere data via "Mit Greentel".

 

Mit taletid er opbrugt

Du får besked på SMS når 80% og 100% af din talepakke er opbrugt - ved ophold udenfor Danmark modtager du kun en SMS ved 100%. 
Herefter bliver taletiden forbrugsafregnet til 48 øre/min. i Danmark og EU.

Du kan også gratis opgradere din pakke til en pakke med mere taletid via "Mit Greentel".