Din Kurv
Luk
Login på min side
Luk

FAQ: Familie fordele

Fælles login med mobilchef

Som kunde hos Greentel kan du samle alle familiens numre under et login og vælge, hvem der skal være mobilchef.
Når mobilchefen logger ind på Selvbetjeningen kan vedkommen administrere alle numre på en gang -både tanke op, ændre pakke, tilføje services og se forbrug m.m. Skal der tilføjes flere numre på samme login, kan man fra Selvbetjeningen oprette nye numre.

Hvis du allerede er oprettet med flere numre ved Greentel og ønsker et fælles login, kan du sende en mail til support@greentel.dk, så samler vi numrene på et login.

 

Spørgsmål til Familiepakken

Betaler jeg et betalingsgebyr for hvert familiemedlem:
Nej, som udgangspunkt er en familie oprettet, så mobilchefen betaler for alles forbrug og derved modtages en samlet faktura, hvis du er tilmeldt PBS/Girokort og betaler derfor kun for et betalingsgebyr. Er du tilmeldt automatisk optankning, trækkes alle numres forbrug fra samme betalingskort.

Hvis du ønsker, at nogle af familiemedlemmerne selv skal betale for forbrug udover familiepakken, så send en mail på support@greentel.dk, så opdeler vi jeres regningskonto, så mobilchefen kun betaler for forbrug på familiepakken og de enkelte medlemmer selv betaler for forbrug derudover f.eks. udlandstelefoni m.m.

Hvor meget betaler jeg i oprettelse:
Der er gratis oprettelse ved både nye numre og flytning af numre fra andet teleselskab.

Hvilket pakke har medlemmerne:
Alle 5 familiemedlemmer har en Basic pakke, hvor der betales for forbrug. Så længe der er forbrug tilbage på familiepakken, trækkes al medlemmers forbrug fra familiepakken. Når familiepakken er opbrugt, trækkes forbrug på det enkelte nummer. Man kan ikke have en ekstra tale, data eller SMS/MMS pakke samtidig med familiepakken.

Normalt er der mindstepris på 29 kr. på Basic pakkerne, dette gælder ikke medlemmer af en familiepakke.

Hvad koster det for 5 medlemmer, hvis vi ikke har ekstra forbrug:
Hvis alle medlemmer holder sig indenfor famliepakkens forbrug, så koster det kun familiepakkens pris hver måned.

Skal vi bo på samme adresse:
Nej adressen har ingen betydning. For at være medlem af familiepakken skal man blot være tilmeldt mobilchefens login.
Hvert medlem får sit eget login, hvorfra man kan tjekke sit forbrug, se pinkode/punkode m.m.
Kun mobilchefen kan se alle medlemmers forbrug.

Bliver man informeret, når forbruget er opnået.
Ja Mobilchefen får en e-mail når 80% og 100% af forbruget er nået på både tale, SMS/MMS og data.
Når forbruget er opbrugt takseres der på det enkelte nummer, der har forbruget. Der kan kan forekomme forsinkelser på taksering af data- og udlandsforbrug.

Kan man tjekke sit forbrug:
Ja, der er udspecificeret for hver medlems forbrug på Selvbetjeningen. Forbruget, der er taget fra familiepakken er takseret til 0 kr.

Kan man spærre for data for nogle medlemmer:
Ja, hvis nogle medlemmer ikke må bruge data, kan der spærres for adgang til brug af data, dette gøres på Selvbetjeningen under Services. Det er individuelt for hvert medlem.

Kan man spærre for indholdstakseret SMS/MMS for nogle medlemmer:
Ja, hvis nogle medlemmer ikke må sende indholdstakseret SMS/MMS, kan der spærres for adgang til brug af dette, det gøres på Selvbetjeningen under services. Det er individuelt for hvert medlem.

Skal alle være tilmeldt udlandstelefoni
Nej udlandstelefoni kan fra og tilmeldes individuelt og efter behov, dette gøres på Selvbetjeningen under Services.

Tilfredshedsgaranti:
Er du ikke tilfreds med produktet, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så vi sammen kan finde det produkt, der er bedst til jeres familie. Der er ingen binding på Greentels produkter, det gælder også familiepakkerne.

Kan jeg fjerne et familiemedlem fra familiepakken
Ja dette gøres via Selvbetjeningen under punktet ”Familie”, det er kun mobilchefen, der kan gøre det.

Hvorfor har I ikke trukket for en hel måned til at starte med på min mobilkonto
Familieabonnementet betales altid til den første, køber man midt i måneden, betaler man kun for det antal dage, der er tilbage. Man får så også kun forbruget, der svarer til antal dage tilbage.

Er der gratis tale imellem familiemedlemmerne
Der er gratis tale mellem alle medlemmer og alle Greentel kunder. Taletiden fratrækkes ikke i talepakkerne
Der er desuden gratis opkaldsafgift til alle numre.

Kan vi flytte vores nummer til familiepakken
Ja I kan sagtens flytte jeres nuværende nummer til Greentel og tilmelde det familiepakken.

Kan man ændre familiepakke
Ja, dette gøres under Selvbetjening ved punktet ”Familie”.
Hvis man skifter til en større pakke, sker det med det samme. Hvis man skifter til en mindre pakke, sker ændringen først til den næste første.

Kan man afmelde familiepakken
Ja det kan man på Selvbetjeningen under punktet "Familie". Det anbefales, at hver medlem i stedet vælger en almindelig Greentel talepakke.

Kan man dele alt indhold af familiepakken
Ja alle medlemmer dele hele familiepakkens indhold. Det er dog ligegyldigt hvordan. Et familie medlem kan godt bruge al data imens en anden bruger tale.

Hvordan takseres talepakken
Al taletid i pakken minuttakseres. Intern tale tæller ikke med. Når talepakken er opbrugt, takseres der efter det enkelte medlems produkt, der som udgangspunkt er Basic, hvor minutprisen er 0,48 kr. pr. påbegyndt minut.

 

Oprettelse af Familieabonnement

Guide til oprettelse af Greentels Familieabonnement


Vi har ikke Greentel i dag:
1. Vælg menuen: Til din mobil – og derefter Familie.
2. Vælg mellem Lille Familie eller Stor Familie. Vælg antallet af numre som skal med på familiepakken. (Der kan tilføjes flere numre efterfølgende)
3. I indkøbskurven trykkes på ”oprettelse”.
4. Step 1: Indtast dine personlige oplysninger og tryk ”Gem”.
5. Step 2: Familiemedlemmernes navne indtastes og den 1. indtastet bliver automatisk mobilchef. Mobilchefen har familiepakken og kan styre, hvilke medlemmer der skal være med i familiepakken, samt adgang til alle medlemmernes numre med forbrug og services. m.m. fra Selvbetjeningen.
6. Under hvert brugernavn kan der vælges om personen skal have et nyt nummer eller beholde sit nuværende.
Når alle informationerne er indtastet afslutte med ”Gem”.
7. Step 3: Accepter handelsbetingelserne og tryk på ”Betal”.
8. Vælg betalingsform, indtast oplysningerne og tryk på ”Gennemfør”.
9. Du vil inden for to hverdage modtage dit nye Greentel simkort og modtage en velkomstmail med informationerne omkring dit nummer.
Har du spørgsmål, mangler oprettelseslinket eller problemer med at færdiggøre oprettelsen, er du velkomme til at kontakt os på support@greentel.dk eller Tlf. 70 28 30 10.


Vi har Greentel i dag og vil gerne have familiepakken:
1. Alle de numre som skal være i familiepakken skal først lægges under samme login på Selvbetjeningen. Administratoren af alle numrene bliver mobilchefen. Du skal kontakte kundeservice for at få oprettet en Mobilchef på tlf.: Tlf. 70 28 30 10.
2. Når mobilchefen er oprettet og logges der ind på Selvbetjeningen.
3. Vælg menupunktet ”Familie”.
4. Vælg mellem Lille Familie eller Stor Familie og tryk på ”Tilvælg” .
5. Under ”Medlemmer” kan der trykkes på ”Tilmeld” udfor de numre som skal være med i familiepakken.


Vi har Greentel familiepakke og vil gerne have tilføjet et nyt medlem:
1. Mobilchefen, der har familiepakken, logger ind på Selvbetjeningen.
2. Vælg menupunktet: ”Til din mobil”.
3. Vælg ”Snak og Betal” pakken, tryk på køb og gå til oprettelsen.
4. Ejeren skal stadigvæk være mobilchefen. Det er kun i step 2, at der skal udfyldes med informationer om det nye medlems nummer. Tryk ”Gem” og gennemfør oprettelsen.
5. Efter ca. 10 minutter vil det nye nummer være tilgængelig på din Selvbetjeningsside.
6. Tryk på menupunktet ”Familie”.
7. Tryk tilmeld ud for det nye medlem.